Bel ons

+32 9 336 39 42

We vertellen u graag meer

Overname dienstverlening & Integraties & Upgrade

Klant:

Le Pain Quotidien

Opdracht:

Dienstverlening & Uitbreiding & Upgrade

Implementatie en integratie winkelbedrijven in NAV in combinatie met de upgrade naar NAV 2016.

Kerncijfers van dit project

NAV users 12
Dynamics NAV 2016 Yes
Document Capture Yes
Het dagelijks op ambachtelijke wijze bakken van brood is een traditie om in ere te houden. Toen Alain Coumont besloot om een bakkerij te beginnen, moest hij een naam kiezen. Hij herinnerde zich dat zijn vader uitriep ‘moi, ce n’est pas mon pain quotidien!’, wat kan worden vertaald als: ‘het is mijn dagelijks brood niet’. Alain wist dat hij niet verder hoefde te zoeken voor de tekst die boven zijn bakkersdeur zou prijken. Welkom bij Le Pain Quotidien, ‘het dagelijks brood’, daar waar het verleden het heden ontmoet en de toekomst vandaag is De eerste vestiging van Le Pain Quotidien opende haar deuren in 1990 in Brussel. Binnen enkele maanden openden er nog tien vestigingen en allemaal boden ze de authentieke broden aan waarmee Alain was opgegroeid. Zeven jaar later realiseerde Alain Coumont zijn droom om ook in de VS een vestiging te hebben door de opening van zijn paradepaardje, de bakkerij op Madison Avenue in New York City. Inmiddels is zijn idee van versgebakken, ambachtelijk bereid brood een traditie geworden voor de omwonenden en vrienden van de meer dan 200 Le Pain Quotidien-vestigingen die zich overal ter wereld bevinden. Le Pain Quotidien gebruikt Dynamics NAV voornamelijk voor het beheer van de financiële processen en maakt gebruik van de analytische boekhouding. Naast deze processen is er ook een koppeling gemaakt met het kassasysteem van de winkelbedrijven zodat het boeken van de dagontvangsten automatisch gebeurt.