Bel ons

+32 9 336 39 42

We vertellen u graag meer

Overname dienstverlening & Upgrade

Klant:

Montana

Opdracht:

Dienstverlening

Projectleiding, Consultancy, Maatwerk en Nazorg m.b.t. de implementatie van financiële, productie en logistieke processen.

Kerncijfers van dit project

BC users 20
Business Central Yes
Tomas Meganck, die de start van het project opvolgde, klopte aan bij meerdere partijen en koos om met Harmonize It in zee te gaan. Een culturele match en de bereidheid om net dat beetje meer te doen, gaf de doorslag. Meganck: “Andere partijen wilden eerst geld zien, nog voor ze een oplossing voor onze uitdaging wilden voorstellen. Harmonize It was bereid om met een plan aan tafel te komen zitten. Ze wilden echt een verschil maken met hun flexibiliteit. Die mentaliteit droegen ze mee in de rest van het project. Zo gingen we in maart van start in volle corona. Het hele project moest dus op afstand gebeuren. Dat was voor hen geen probleem. Meer nog, het ging zeer vlot en we kregen altijd snel antwoord. Zo konden we al in juli live gaan. Daarnaast hebben we bij Diversi Foods een familiale, kmo-achtige cultuur en ook daar sloot Harmonize It perfect bij aan.”

Montana, meer mogelijkheden na de upgrade

Artisanale bakkerij Montana Bakery uit Slough in het Verenigd Koninkrijk rapporteert nu sneller en integreert beter dankzij Microsoft Dynamics 365 Business Central. Het Engelse bedrijf miste broodnodige rapporteringsmogelijkheden in hun oude Navision-software. Dat vingen ze op met heel wat manueel werk. De limieten van hun toepassing werden echter nog meer duidelijk na de Making Tax Digital-wetgeving waarbij btw-aangiftes automatisch in het systeem van de overheid terecht moeten komen. Een upgrade naar Business Central, begeleid door Harmonize It, was noodzakelijk.